Optionele extra's

Schaalbaar en flexibel

Niet al uw klanten zijn hetzelfde. De ene klant heeft genoeg aan ‘gewoon’ een correcte loonstrook en bijbehorende afdrachten, terwijl een andere klant meer ondersteuning nodig heeft. Bijvoorbeeld omdat deze klant veel te maken heeft met seizoenarbeid, vanwege de sector meer aanspraak kan maken op subsidies of wel eens een expat of grenswerker in dienst heeft. Voor al uw klanten, groot of klein, stelt ADP met u de juiste dienstverlening samen. Hieronder tonen we alvast een greep uit de mogelijkheden.

Zelfservicetool voor werknemers

  • Werknemers krijgen online toegang tot (een deel van) hun gegevens en kunnen (onder voorwaarden) zelf gegevens als vrije dagen, adreswijzigingen en declaraties invoeren. Na een accorderingsprocedure wordt de mutatie automatisch in de dagenadministratie van het personeelsadministratiesysteem vastgelegd.

Expatservice

  • ADP biedt uw klant hulp bij het opstarten van een expatcontract en het aanvragen van de complexe 30% regeling.

Screening van (nieuwe) werknemers

  • Onze digitale Pre Employment Screening voorkomt nare verrassingen voor uw klant. We helpen uw klant om te bepalen of de (potentiële) werknemer past in het bedrijf. In sensitieve branches zoals de zorg (bijvoorbeeld personeel voor kinderopvang) en de financiële sector is deze screening zelfs verplicht.

Betaalservice

  • ADP verzorgt de betalingen van nettoloon aan werknemers, de betaling van de loonaangifte aan de Belastingdienst en betalingen aan derden zoals verzekeringsmaatschappijen, Zorginstituut Nederland en beslagleggers. Deze betalingen doen we automatisch vanuit de salarisverwerking en binnen de (wettelijke) betalingstermijn.